اطلاعیه ستاد دیه شهرستان ابرکوه


ابرکوه سرپرستی یزد فردا: ستاد دیه شهرستان ابرکوه با انتشار اطلاعیه ای که نسخه ای از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته  مردم خداجو را به کمک به اهداف این ستاد دعوت نمود.
متن این اطلاعیه که با امضاء سید نبی رسولی مسئول ستاد دیه شهرستان ابرکوه صادر شده است د به شرح زیر می باشد .

تشکیل ستاد رسیدگی به امور دیه در شهرستان ابرکوه با نیتی انسان دوستانه و خیرخواهانه و با هدف فراهم نمودن آزادی زندانیان آبرومند و جرائم غیرعمدی می باشد که از چتر حمایتی مردم برخوردار شوند . محورهای اصلی فعالیت ستاد دیه آموزشی ، اصلاح قانون ، اجرای قانون و جذب منابع مالی می باشد . برای کمتر شدن مشکلات سناد دیه می بایست نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با اصلاح قوانین و دولتمردان با پرداخت قسمتی از دیه زندانیان جرایم غیرعمد و همچنین اجرای بیمه اجباری جهت وسایط نقلیه ، ساختمانها و کارگاه ها ، متوقف کردن خودروهای فاقد گواهینامه و فاقد بیمه شخص ثالث و برطرف کردن مشکلات ترافیکی و بهسازی جاده ها در راستای حل مشکل اقدام نمایند . ستاد دیه شهرستان ابرکوه در سه سال گذشته با برگزاری سه همایش جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان و با حضور افراد خیّر و نیکوکار و مسئولین محترم استان و شهرستان با جمع آوری کمکهای نقدی و همفکری معنوی جهت آزادی زندانیان آبرومند و جرائم غیرعمد همانند ( تصادفات – حوادث ساختمانی – کارگاهی و ... ) موفق به آزادسازی 15 نفر از همشهریان عزیز با اعطای وام بدون بهره ، بلاعوض و تخفیف دیه گردیده است و تاکنون همشهریان عزیز بالغ بر 000/000/340 میلیون ريال کمک نقدی به حساب جاری 2444 ستاد دیه در صندوق قرض الحسنه مهدی موعود (عج) ابرکوه واریز نموده اند .

انشاالله امسال هم در ماه مبارک رمضان و در چهارمین همایش جشن گلریزان شاهد جمع آوری کمک های نقدی و همفکری شهروندان فهیم ابرکوهی برای آزادی تعدادی دیگر از زندانیان در بند خواهیم بود تا با کمک به همنوعان توشه ای برای دنیا و آخرت خود فراهم آوریم و همچنین بزهکاری و تخلفات را در خانواده های در بند کاهش دهیم .

یزدفردا





  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا